close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סיבוב קניות: 10 פריטים שכל גבר צריך בארון

מערכת שורשיא אלול, תשפג28/08/2023

מה הם עשרת הפריטים שפשוט חייבים בארונו של גבר?

תגיות:
צילום: freepik
קבלו את 10 הפריטים החיוניים ביותר שגבר חייב להחזיק בארון שלו. מלתחה לא רק לנשים - בואו ניכנס לעולם המגוון של פריטים ועל-זמניים ואביזרי חובה שנועדו לתת מענה לכל העדפה ואירוע. כמו כן, נצא למסע אל עולם נעלי הספורט, ונחשוף מותגים מהאתלטי ועד לגבהים של יוקרה.

10 פריטי החובה בארון של כל גבר
קניית בגדי גברים אולי נראית מאתגרת לפעמים, אבל זה באמת רק על חיבור הפריטים הנכונים. מלתחה מעוצבת היטב היא השקעה בסגנון אישי, המאפשר ליטוש ללא מאמץ ורבגוניות כמעט לכל אירוע. פריטים מסוימים, בשל המשיכה הנצחית שלהם ועיצובים רב תכליתיים,
צילום: freepik
הם חובה בארון של כל גבר. הנה עשרת הראשונים.

חולצה לבנה קלאסית
המלתחה של כל גבר חייבת להתחיל עם החולצה הלבנה הקלאסית. היופי של החולצה הלבנה הקלאסית הוא בסטייל הנצחי והאולטימטיבי שלה. לא משנה לאן תלבשו אותה, חולצה לבנה טובה היא המפתח ללוק מוצלח.

מכנסי ג'ינס יפים
זוג מכנסי ג'ינס מחמיאים צריכים להיות מצרך בסיסי בארון של כל גבר. מכנסי ג'ינס הם אופנתיים ויכולים להתאים כמעט תמיד. עם כל מיני סוגים של שטיפות וסגנונות לבחירה, הג'ינס מציע איזון מושלם בין סגנון לנוחות, וכל גבר חייב ג'ינס יפה אחד לפחות בארון שלו.

ג'קט ומכנס מחויט
מבחינת לבוש רשמי, חליפה מחויטת מותאמת היטב היא חיונית. חליפה נחשבת תמיד לסטנדרט כשמדובר במפגשים מקצועיים או ברמה גבוהה. גורמים כמו צבע ובחירת בד תורמים גם הם להצהרת הסגנון הכוללת. חליפה מחויטת באופן פרטי יכולה לשדרג לחלוטין את סגנונו של הגבר, ולהמחיש כשרון וטעם אישי.

ג'קט קז'ואל
בלייזר הוא חובה במלתחה של גבר. יש לו את היכולת לגרום לכל מראה קז'ואל להיראות מתוחכם יותר. אפשק לשלב אותו עם ג'ינס, חאקי או אפילו מכנסיים קצרים. הוא מתאים לאירועים רשמיים ובלתי פורמליים כאחד, מה שהופך אותו לפריט לבוש היברידי באמת.

נעלי עור אלגנט
נעלי עור באיכות טובה הן פריט בסיסי בארון של גבר. הם מציעים מגע גימור מעודן ללבוש רשמי ולא רשמי כאחד. מנעלי אוקספורד אלגנטיות ועד למוקסינים, המגוון עצום ומציע אפשרויות מושלמות לכל סגנון מועדף.

שעון אלגנט
שעון על-זמני הוא פריט הצהרה שמשדר סגנון אישי וסטנדרטים. משעוני יוקרה ועד כרונוגרפים ספורטיביים, לכל סוג שעון יש את הסגנון והמטרה הייחודיים לו. לא משנה מה האירוע, שעון אלגנטי יעמוד יחמיא לפרק כף היד של הגבר וייתן מראה מסוקס.

נעלי סניקרס
נעלי סניקרס לגברים של מותג שווה הם בגדר 'מאסט' בארון הבגדים של הגבר. נעל של קז'ואל שיק בסטייל שתתאים כמעט לכל מראה, ואנחנו לא מדברים רק על זוג אחד, אבל צריך להתחיל ממשהו, וזו מתנה מעולה למישהו שאתם אוהבים. אגב, קלאסיקות אף פעם לא יוצאות מהאופנה, וסניקרס לבנות אינן יוצאות דופן. הם מהווים בסיס חובה לארון של כל גבר. מותגים כמו נייק אדידס וקונברס מציעים סניקרס לבנות הן על זמניים, אך כמובן שתוכלו לבחור גם סניקרס של מותג על כמו פרד פרי, פולו ראלף לורן או לקוסט.

ערכות טיפוח
לא רק לנשים - כל גבר חייב ערכת טיפוח משלו עם מוצרים לטיפוח העור, הגילוח ואפילו טיפוח השיער.

משקפי שמש אופנתיים ותיקי גב אופנתיים
משקפי שמש מציעים את השילוב המושלם של פרקטיות וסטייל, וכל גבר חייב משקף שמש שיקנה לו מראה קלאס ומסוקס.

עניבה
עניבות ופרפר קלאסיות הן מסוג הדברים שלרוב לא לובשים אבל חייבים שיהיו בארון, לפחות אחת מהן המשקפת את הסגנון האישי ותוכל לשמש באירועים מיוחדים שמצריכים עניבה.


הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה